Årets julklapp
Överraska mamma, svärfar eller din kusin med årets bästa julklapp – ett års abonnemang på Skippo SMART!
Våra presentkort är enkla att köpa och levereras digitalt. Välj ett datum för när gåvan ska skickas via e-post, eller skriv ut presentkortet och överlämna det personligen.
FAQ
Hur löser jag in mitt presentkort?
Alla Skippos presentkort levereras digitalt via mail. De innehåller en kod, exempelvis: XJSHFKS, som kan lösas in på webben. Följ instruktionerna nedan för att lösa in ditt abonnemang.
Såhär gör du:
- Gå in på www.skippo.se/appen/subscription
- Klicka på Aktivera SMART.
- Logga in. Om du inte har ett konto sedan tidigare, skapa ett.
- Genomför sedan köpet med den kod du fått i mailet från oss.
- Ladda ner appen via App Store eller Google Play.
- Logga in med ditt konto och börja navigera.
Kan jag ge bort ett presentkort till någon som redan har ett abonnemang hos Skippo?
Ja! Mottagaren måste låta sitt nuvarande abonnemang löpa ut eller säga upp den innan de kan lösa in gåvan (tyvärr fungerar inte presentkort i appbutikerna utan endast på webben). De har därför 24 månader på sig att använda presentkortet.
Finns det ett utgångsdatum på presentkortet?
Ja, mottagaren har 24 månader på sig att lösa in sitt abonnemang från det att de tar emot gåvan. När den väl är inlöst gäller koden för det abonnemang som har getts. Om du ger bort en årsprenumeration, börjar året när mottagaren löser in den.
Varför behöver mottagaren fylla i sina kortuppgifter?
Mottagaren kommer inte att debiteras något under det första året av abonnemanget. Eftersom våra abonnemang förlängs automatiskt om de inte sägs upp innan förnyelsedatum, behöver vi samla in betaluppgifter i förväg. Mottagaren kommer att få en påminnelse om förnyelsen i god tid och kan när som helst avsluta abonnemanget innan förnyelsedatumet om så önskas.
Kan jag köpa ett fysiskt presentkort?
Om du inte vill att din gåva ska levereras via e-post, har du möjlighet att skriva ut den istället. Då kan du överlämna gåvan personligen eller skicka den via post, och PDF-filen kommer att innehålla all information mottagaren behöver för att lösa in den.
Presentkortet jag köpte skickades aldrig till mottagaren?
Vi hjälper dig! Skicka in ditt ärende till vår support, så kommer vårt kundsupportteam att hjälpa dig vidare.